Slutet..

Shit, helvete vilken dålig uppdatering jag haft måste ju vart sisådär
3 veckor sen jag publicerade ett inlägg, men har faktiskt en bra
bortförklaring, som alltid haha! Mitt bredband har lagt av så har ej kunnat sitta vid datorn över huvud taget vilket suger.. men nu är det igång igen FINALLY!

I onsdags var det lill-lördag vilket menas med att jag festade till det rätt så ordentligt så jag missade sista programmet av Kungarna Av Tylösand.
Asså jag överdriver inte när jag säger det att de är nog seriöst de skönaste människorna jag någonsin mött, speciellt Wolfpack.. omg aooooooooow!
Ärligt talat så fällde jag en tår nu när jag såg sista avsnittet. Grymmaste människorna! & Jockiboi du är seriöst helt sjukt jävla underbar, "det var en kyckling som hette gullefjun.."

 

 

skäääääggggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0