I'm sorry

Rubriken säger la det mesta, förlåt som fan rent utsagt för jag ej
 har bloggat å hela helgen typ, mycket dåligt av mej ska skärpa mig
 jag lovar!
I fredags skrev jag ju vad jag skulle hitta på den kvällen, vi hade sjukt kul.
 Jag tycker faktiskt att det är mer roligare & bara gå ut ett gäng tjejer på krogen en att dra ut blandat killar & tjejer. En tjej kväll behövs oftare än
 vad man tror. Så det är ett bra tips till er som tycker att helgerna börjar
 bli lite tråkiga, gör något annorlunda & gå ut BARA tjejer & ragga satan verkligen, gå dit & verkligen äg hela stället! För det var precis det vi
 gjorde igår!

Lördagen
, alltså igår gick jag till gymmet vid 14.00 tiden då jag vaknade så var hemma runt 16:30 därifrån, skönt som fan & få svettas lite.
Sen blev det bara & sitta hos en killkompis & dricka lite & sjunga Singstar
 jag vann såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0