Vad är det för fel på folk ?

Nu har jag precis kommit hem ifrån skolan & fått lite i min mage,
vilket verkligen behövdes.

När jag satt på bussen hem så satte det sig en gubbe brevé en tjej som
satt precis bakom mig, riktigt äcklig var han. & han började genast prata
med henne & började med & inleda sitt samtal med om det stod något bra i tidningen, tjejen som var hur liten & söt som helst svarade ju artit tillbaka.
Sen börjar gubb-fan smöra på med massa kommentarer om att hon borde hoppa av skolan & satsa på en modell karriär & grejer. Man hörde på henne att hon började känna sig obekväm, sedan började han ta
på henne & fick ju jag dåndimpen & började skrika att jag skulle ringa
 polisen om pedofil äcklet inte hoppade av bussen & lät henne vara.
 Sjukt samhälle vi lever i asså, vem fan kommer ens på tanken & gå
 fram till en främmande tjej som är typ 18 år när man själv är typ 50 +
 & börjar ragga & ta på henne. Tvi fan.. ett skott i pannan borde de ha !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0